100302

Hejsan :)
Sitter i skolan igen som vanligt, har projekt och företagande med Karlsson på taket..
Har äntligen snart lunch och då blir de nudlar hos Rebecka ;p haha, vågar inte gå till matsalen när dom ska bjuda på sin egenvalda fisk :P hah.

Slutar 16.00 idag som vanligt..
usch vad jag hatar långa dagar eller hela skolan över huvudtaget!


Vet inte vad som händer och fötter idag, har inge prov att plugga på iaf (tror jag) så de är ju skönt! :)

Ne nu ska jag arbeta vidare, försöka iaf.. har ingen ro i kroppen känner jag..!

88 dk!

PUSS

Just let it be, come on and bring your body next to me,
I’ll take you away, hey, turn this place into our private getaway.

Kommentarer
Postat av: Jane

Haha ja precis :)

Men vad skönt :) samma med mig hihi

2010-03-03 @ 14:45:14
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0