100129

Hejsan! :)
Kom nyss hem från skolan, slutade 10.40 idag ;) skönt de! Och nu när jag kom hem från skolan så kände jag att klacken på skon var konstig, så den där lilla pluppen på klacken hade losssnat på den ena skon.. Så gick ner på skobutiken och lämnade in den på skomakeriet så dom får fixa klacken.. Ska hämta ut den lite senare, om jag har tur. Annars imorgon.. Irriterande, och jag har mina andra älsklingsskor hos Robin :(
tur att han ska hämta mig när han slutat iaf.

Ska sola med Robin sen ikväll och så ska sova hos mig inatt, för imorgon ska vi upp i tid och åka och bada med familjen!

120 dk!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Neha

Åka och bada låter trevligt:D

2010-01-30 @ 01:11:27
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0