100123

Hejsan!
Vaknade 10.20 imorse och mådde riktigt bra och inge illamående alls :) Var upp sista gången 01.30 inatt, och då hade jag feber med och mådde inte alls bra.. Men idag har jag mått riktigt bra hela tiden, har vart och handlat halva dan med Robin och svärmor. Kom hem nyss. Och nu satte jag mig äntligen här, har inte suttit vid datorn sen i torsdags knappt :P haha..

Hoppas jag bara inte får tillbaka magsjukan nu då.. men man brukar ju bli imun mot den efter man haft den en gång, så förhoppningsvis så förblir jag frisk ;p haha.

Ikväll blir de film och massa mys med hjärtat mitt, ska titta på 2012 :)

126 dk!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Jane

OJJ vad jobbigt! Tur att du piggnade till snabbt! :) Jag har haft en super dag faktiskt hihi :)

2010-01-24 @ 00:15:03
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0