100114

Sitter i skolan nu och har administration. Slapp iaf göra matteprovet idag :)
Hann inte skriva nå blogg igår, för slutade fyra, sen kom Robin och hämtade mig och sen så åt vi och sen var vi och handla en sväng, och sen när vi kom hem duschade vi och la vi oss och kollade på tv och somnade :o haha. Vakna igen vid 21.30 för Robin skulle hämta mamma sin på jobbet. Och sen somna vi om på en gång igen när vi kom hem. Men var ändå super trött imorse när jag vaknade..

Måste plugga som en tok sen idag, för har prov på 3 kapitel i försäljning och service och jag har bara läst ett hittills..

Och nu måste jag ta tag i administrationen som jag ligger efter i.. :(
Skriver mer senare idag!

135 dk!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Jane

hur är det med dig idag? :)

2010-01-14 @ 21:28:46
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0