100107

Kom nyss till älskling typ, eller han hämtade mig för en stund sen och sen hem hit en sväng och sen åkte vi och handla lite gott tills ikväll.. hah.
Har vart i stan idag med Jossie och fikat och kikat runt :) trevligt, dock väldigt kallt. Köpte även ansiktsmask och ansiktscreme.

Klev upp 10.50 idag även fast jag somnade vid 5 inatt/imorse :o hade ställt tre alarm utifall jag inte skulle vakna, men de gjorde jag, och råka även stänga av alla tre, men vakna en halvtimme efter och trodde jag försovit mig, men som tur är så var hon bara 10.50 :) härligt att vakna innan de är kolsvart ute, kändes lite konstigt att komma ut och se dagsljus ;o haha..

Ska försöka få min älskling att titta på någon film ikväll, för de var längesen nu, sitter bara vid datorn som två nördar hela tiden tills vi ska lägga oss..

142 dk!

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Roshanna

Vad kul:) vilken film?^^

2010-01-07 @ 23:27:41
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0