100104

Har inte gjort ett skit idag, vakna vid tre.. fattar inte hur f'n jag kan sova i liksom 12 timmar i sträck, utan att ens vakna en gång.. Jag är helt död på morgnarna/eftermiddagarna, ställer alarmet på 11, men inte en reaktion när de ringer.. MÅSTE lägga mig lite tidigare ikväll och iaf kliva upp tidigare imorrn så jag somnar i tid imorrn kväll eftersom att jag och Robin ska åka ner till Dalarna på onsdag ganska tidigt på morgonen/förmiddan.

Och min älskade Elsa (min katt) är borta.. Hon gick ut i lördags eftermiddag, sen efter de har vi inte sett till henne :'( jag är jätte orolig att något har hänt henne eller om nån idiot har tagit henne och tagit na för sig själv, eftersom att de finns så många som tar katter för givet och bara börjar ta hand om dom själv och inte tänker på att dom kanske tillhör någon familj som saknar och älskar henne.. :/ har mailat djurskyddet tidigare idag, och mamma ska ringa imorgon, så får se om någon hör av sig..


min saknade Elsa

145 dk!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Söt katt :) om du vill kan vi följa varandras bloggar via bloglovin? :) kram

2010-01-04 @ 22:37:05
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Har lagt till dig nu :) Kram

2010-01-04 @ 22:46:05
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0