100228

God morgon! :)
Vaknade för ett tag sen.
Förlåt för en dålig uppdatering, men orkade inte skriva nå igår för jag hade huvudvärk och mådde som man förtjänar igår.
I fredags så var de klassfest med klassen hos tvillingarna. Trevligt! :) Jag och Rebecka åkte först till Sandra en sväng och var där först, sen skjutsade hennes mamma oss till Emma och Mia där festen var vid typ 20.30 tiden (?) sen så var vi där och umgicks med alla klasskamrater och pratade och hade kul (kanske prata lite föör mycket. Men de var jag då inte ensam om) Men trevligt var de iaf :) Åkte hem vid 23.30 -00.00 för de kom bara mer och mer personer som inte tillhörde klassen och grannarna skulle ringa polisen :P Så då åkte jag, Rebecka och Emma därifrån. Jag åkte till älskling som slängde mig i duschen på en gång för all röklukt eftersom typ alla rökte inne där.

Idag blir de hem och äta hos mormor och morfar vid 16.00 :) mums!

ne nu ska jag göra mig iordning, måste noppa ögonbrynen och så för dom är inte noppad på ett bra tag ser jag :P hah.

Bjuder på några bilder sen festen senare!

90 dk!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul :)

2010-02-28 @ 16:04:37
URL: http://idzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0