100217

Hejsan!
Sitter hemma just nu, har vart uppe sen 7 imorse typ, hade tid hos Um 8.30. Sen gick jag hem igen, har ont i magen fortfarande.. Så kände inte för att ha gympa då och så!
Idag ska jag äntligen färga mitt hår! har världens fulaste utväxt.. får se om de blir rött igen eller mörkt.. lutar åt mörkt, tråkigt med rött när de bara blir en ful utväxt och håret blir rosa hela tiden..

Såg även på svt.se att inte Andra avenyn skulle sändas förän den 3:e mars igen bara för att de där j'vla OS har tagit över alla j'vla kanaler nu typ >< fyfan!

Och Grattis till mig som har namnsdag idag!
Heter nämligen Sandra i andranamn.



101
dk!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hoppas att du har en bra dag. kram

2010-02-17 @ 11:37:37
URL: http://timelillan.blogg.se/
Postat av: Jane

Ja precis! Aw vad gulligt utav honom hihi:)

2010-02-17 @ 12:23:42
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0