100214

Hejsan!
Har inte kunnat uppdatera nå, ligger med magsjuka.. vaknade igår morse och hade aldrig haft så ont i magen nån gång i hela mitt liv.. och sen så kom illamåendet och jag fick springa på toan var 3:e minut.. till slut så somnade jag inne på toan en stund.. så här dåligt har jag aldrig mått i hela mitt liv tror jag! åt absolut ingenting igår, men idag så har jag fått i mig lite äpple, några godisar och fick även nyss i mig lite kalopps.

Skulle egentligen hem till mig och äta middag och sova där igår.. men så vart de inte :(
Och älskling gjorde tacos på kvällen.. och jag kunna inte äta :( så han fick sitta och äta helt själv, stackarn.. :(

såg nyss att jag skrivit fel datum på nästan alla uppdateringar.. har skrivit januari, fast de är februari.. hihi. inte så lätt att komma ihåg och tänka på allt! :P

104 dk!

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: cisssi

heej long time no see hur är det ? :D

2010-02-15 @ 01:20:41
URL: http://cisssij.blogg.se/
Postat av: lilly

Hahhaha tack så mycket=) nu gav du mig en idé om ett inlägg. Kolla in senare idag eller imorgon=) Kram på dig

2010-02-15 @ 16:50:14
URL: http://timelillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0