100209

Hejsan!
Sitter här och somnar nästan snart.. borde egentligen plugga, men känner att mina ögon sviker mig så ska försöka ta en liten tupplur en stund och sen plugga när jag vaknat sen..

Slutade 13.00 idag, skulle egentligen sluta 16.00 men var två lektioner som var inställda. Men även fast vi bara har haft 3 lektioner idag och gått kort dag så känns de som om de har vart världens längstaste och jobbigaste dag.. för dom två första lektionerna är såå jobbiga, för läraren är ju allmänt skadad och efterbliven, han har genomgång varje gång i en timme och 45 min, sen så ska man jobba klart massa kapitel på en halvtimme för man får inte arbeta medans han har genomgång för då är man respektlös! (y)
och inte blir de bättre för att vi har 2 prov imorgon och 1 prov på fredag och + att jag kanske måste göra matteprov på fredag med..
och plus att vädret suger! och snön bara fortsätter att tokösa ner! -.-

menmen, kan ju tänka på att jag snart är i Grekland och solar och jäser! :)
109 dk nu!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej , Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

2010-02-09 @ 18:27:09
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0