101201

Har vart hos mormor och morfar hela förmiddan och halva eftermiddan och bakat lussekatter med mormor och fikat och ätit lunch och så :)
Sitter och väntar nu på att älskling ska komma hem.

Är så irriterad på att de inte händer nånting nån gång, jag känner ingenting alls att de är dags för någon bebis att komma snart. Tror han/hon STORtrivs där inne i magen och tänker stanna där för all evighet verkar de som.. Vill ju att de ska hända nåt nån gång så vi får träffa våran lilla skrutt! :) men ikke..
Börjar tveka på datumen jag tror/trodde på (2-3 December) de är ju liksom imorrn eller övermorrn..
Tror knappast att de hinner hända nå innan dess..
Så drygt, har ju gått över 4 dagar idag..






Våra fina lussekatter! :)
Haha de stog på receptet att de skulle räcka till 50 st lussekatter, men jag och mormor fick bara ihop till 28.. Tror vi gjorde dom liiite för stora ;p haha.
Men god vart dom iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Åh va gott med lussebullar! Och hoppas att bebis bestämmer sig för att titta ut snart :)

2010-12-01 @ 15:32:47
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad smarriga era lussebullar ser ut! = )

Jag kände absolut ingenting sen vips satte det hela igång! Hoppas att det blir så för dig också! = )

2010-12-01 @ 15:41:51
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0