tidsfördriv..

Snodde en sån där "fjortis" lista för jag har tråkigt och är inge trött än..

1. Har du ett par rosa string? - ja
2. Vem var den senaste du pussade? - Robin
3. Vad har du för bhstorlek ? - 75C, dock för litet
4. Trivs du med det? - jadå, var ju typ platt innan graviditeten.
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - vet ej, har knappt några kontakter kvar för jag har inte min mobil
6. Gillar du nån nu? - ja, eller älskar snarare
7. Vad gjorde du inatt? - titta på film med älskling och gosa med maya
8. Och i förrgår natt? - samma som ovan
9. Vad gör du innan du ska sova? - tittar på tv, myser med älskling
10. Kan du prata med din mamma om allt? - ja, tack och lov
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja och jag är redan gravid
12. Har du varit gravid? - jag är!
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - man kan väl säga att han redan har friat, eller vi är ju förlovade sen lite mer än 3 år tillbaka. men han får gärna fria om några år (;

Tio  fakta
1. Hemstad/ort: Söderhamn
2. Hårfärg: brun
3. Längd: 1,72
4. Frisyr: tråk
5. Ögonfärg: grön
6. Skostorlek: 37-38
7. Humör: olika
9. Civilstatus: Förlovad
10. Vänster eller högerhänt: Högerhänt

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja
2. Tror du på kärlek? - jaa
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - mja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - på sätt och vis, eller nja.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - krossat vet jag inte, men har väl sårat
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - har ett redan
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - vet inte
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jadå

Tio har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - vet inte om jag har smitit ut typ
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - alla har väl nån gång haft den känslan
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
4. Har du hoppat bungy jump? - nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - näe
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - neej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - ohja
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? nej
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu? - finns väl alltid nån man saknar
2. Är du glad? - ja
3. Är du fundersam? - nja, ibland
4. Är du uttråkad? - ja
5. Är du tysk? - nej tack
7. Är du italienare? - nej
8. Är du fransk- mennej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej och har aldrig vart
10. Gillar du någon just nu? - ja, älskar

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu: - 22:57
2. Namn? - Caroline
4. Hur många barn vill du ha? - vet ej, 2 tror jag
5. Vill du gifta dig? - de tror jag nog

Fyra grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej
2. Har du en hund? - ja, eller de är min pojkväns som han fått av mig. men hon är min med
3. Sover du helst själv eller med någon? - med älskling
4. Tror du på spöken? - ja

Skulle:
1. Skulle du vilja vara längre? - nej
3. Skulle du vilja ha sex nu? - nej
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? aldrig

Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja, för väldigt längesen isf
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja
3. Har du syskon? - ja, 5
4. Har du någonsin haft sex med någon? - ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - de tror jag nog
6. Har du varit full den här månaden? - nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - lite
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja, mamma, pappa, mormor, morfar :p haha.
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - de tror jag nog
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - nej

Vem:
1. Vem älskar du? - min pojkvän, min familj, min bebis och dom närmsta
2. Vem hade du senast sex med? - dum fråga
3. Vem vill du bli full med? - ingen, framförallt inte min bebis i magen
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - har ingen speciell favorit. men KOL kan man lyssna på utan att tröttna och älskar deras musik och röst
5. Vem pratade du senast i telefon med? - mamma
6. Vem är snällast i världen? - vet inte, jag känner inte alla i hela världen
7. Vem vill du prata med? - kudden snart
8. Vem sov du senast med? - robin och maya
9. Vem såg dig full senast? - klassen och robin då
10. Vem vet allt om dig? - jag själv
11. Vem hatar du mest? - en person som inte ens förtjänar att bli hatad
12. Vem kramade du senast? - älskling
13. Vem kan berätta allt för dig? - mina nära och kära

Kommentarer
Postat av: mamma

har du tråkigt gumman? säg åt robin att ni ska hitta på nåt kul vetja:) ni kan väl komma hem nån dag oxå. iof så är oliver så himla förkyld så det kanske inte är så kul ifall du skulle bli smittad då. jag älskar dej puss o kram

2010-08-30 @ 14:14:46
URL: http://lottaotommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0