100828

Har inte blivit nån uppdatering på ett tag igen, min dator från skolan fick virus i onsdags så var tvungen att lämna in den, och fick ingen lånedator heller, så får vänta ett tag tills jag får tillbaka min igen.. Sitter med Robins pappas mini dator nu, så kan inte lägga upp nå bilder eller nå.

Är hundvakt åt världens sötaste och underbaraste lilla chihuahua i helgen, hon kom hit i torsdags och åker hem imorrn. min "låtsas brorsa" (var "foster/kontaktfamilj" åt han förut), hans stora systers hund. Hon är bara 11 månader och hur go som helst, sover med mig hela nätterna på rygg på mitt bröst :) haha. så mysigt!

Ikväll så blir de nog bara mys med älskling och lill Maya såklart :) ska åka en liten sväng sen och kolla om de är nå och se nu när de är lyskväll. Annars så händer de inte nå speciellt, blir väl kanske nå filmkik ikväll igen. Kollade på eclipse igår, och man kan ju inte göra nå annat än att längta tills nästa film.

Förövrigt så har jag mått typ skit dom här senaste 2-3 dagarna. Har haft nå krångel med benet, typ som ett sendrag som inte ger med sig och de har känts som en fet träningsvärk, så har inte kunnat gått knappt. Och sen när de äntligen börja gå över igår eftermiddag så börja de krångla med axeln istället, hade ont i hela axeln, armen, nacken och ryggen. Kunna inte ligga på nåt sätt utan att de tokvärkte :/ men som tur är så verkar de har gått över sen jag sov inatt. Har bara pytte ont nu, så får hoppas de är borta helt imorrn.

Och imorgon så går jag även in i v. 28 :) hihi. nu är de inte såå länge tills våran lilla bebis är här :)

nu ska jag busa med lilla Maya. Tråkigt att jag inte kan lägga in nå bilder eller nå, men får bjuda på några senare nån annan dag istället.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0