100820

Är så grymt trött idag så de går inte att beskriva.. Somnade en liten pyttetimme vid fyra, sen kom Robin och väckte mig för vi skulle göra tacos.
Och nu är jag bara ännu mer trött.
Tack och lov att de äntligen är helg!
fick för mig igår att de bara var onsdag typ, men tänkte inte på att vi började i skolan på en onsdag, så vart superglad igår eftermiddag när jag kom på att de var fredag idag ;p

Idag så har de spänt i magen hela tiden, de är som om bebisen växer som en tok och magen har för liten hud och inte räcker till typ.. :P haha, men så är nog inte fallet, får jag väl hoppas. Har även jätte ont vid äggstocken typ, fast de känns mer som att de skulle vara innanför huden, går inte att förklara.. Men jobbigt är de iaf, och gör superont när jag står stilla eller går. men förhoppningsvis så går de nog över snart.

Just nu så sitter jag och gör absolut ingenting, är bara skit på tv'n så den orkar jag inte ens knäppa på. Och Robin sitter och spelar online med min lillebror.. ååh, funderar starkt på att gå och ta en dusch, raka mina stickiga ben som sticks så mycket så jag blir på dåligt humör, och sen krypa ner under täcket och glåma på nåt värdelöst program på tvn, för blir jämt pigg efter jag duschat, så kan väl hoppas på de nu med.

Gu, jag känner verkligen vilka intressanta inlägg jag skriver varje dag (y)
hur orkar jag ens?

haha nee nu ska jag nog gå och duscha snart så jag blir som folk, och slutar vara så negativ, och kanske tar mig i kragen och lägger mig och somnar en stund, eller ta av kragen kanske man ska säga om man ska krypa ner och lägga sig (y) :)
eller jag tror jag ska ta och lägga mig och glåma på Småstadsliv efter jag duschat. Dom får man glåma på hur mycket man vill, helt gratis :) och de är nog de enda som kan få mig på bättre humör just nu också.
DINGDINGDING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0