100819

Kom nyss hem till Robin, var och handlade en snabbis. Låg innan dess och läste boken "Vänta barn" och nu så ska jag göra ett nytt försök till att lägga mig en stund med den igen :) har redan läst mer än halva boken, men väntar med att läsa vissa saker, som om eftervård på BB och hemma och sånt, de kan jag läsa lite senare under graviditeten :)

Idag gick jag iaf skolan från kl. 7.45 - 15.30, förutom att vi hade lektion 3 timmar utav dom timmarna typ, och sen 4½ timmes hål.. inte de roligaste kan jag säga! känns så jävla meningslöst. Sista timmen så vart de en ny kurs, som man fick välja i 1an, jag valde Företagsekonomi A, tyckte de lät intressant och kan ju vara väldigt bra att läsa när man går handel. Vart mest procenträkning och sånt idag, inte min starkaste sida.. menmen, övning ger färdighet. Som man brukar säga :P har ju ändå ingen matte i 2an & 3an så jag dör nog inte av att läsa lite procenträkning som är väldigt bra för mig att läsa och lära sig. Har ju ändå bara den där kursen period 1, sen börjar en annan kurs som jag valde, nämligen Historia A. Får se om de är kul, men de tror jag nog, har alltid tyckt historia varit kul och spännande, konstigt nog :) har ju inte läst sånt där sen nian när man hade SO :P

Snart ska jag duscha, sen lägga mig och kolla på tv och slappa, så jag somnar i tid, för igår kväll hade jag svårt att somna efter jag sovit middag och har sovit jättedåligt hela natten, har vaknat och trott jag försovit mig och varit kissnödig hela natten, men orkar inte kliva upp så tvingar mig själv att somna om igen..
INTE BRA!
Men nu först så ska jag ta och fortsätta läsa "vänta barn" boken som sagt :)
kom även på att jag ska läsa kapitel 1 i företagsekonomi, men de hinner jag efter jag duschat, är bara 2-3 sidor ändåså.

På återseénde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0