100812

Har inte blivit uppdatering på ett tag igen, har inte hänt så mycket speciellt ändåså tycker jag.
Magen växer iaf som tusan, kommer väl upp en bild på söndag när jag går in i v.26 :) tycker tiden går supersakta, menmen jag hoppas de sätter fart snart. längtar som en tok efter vår lilla gulleplupp! :)

Inatt så sov vi hos mamma i Ljusne, eller hemma hos mig kanske man ska säga, men eftersom att jag får egen lägenhet snart här så känns de mer som "hemma hos mamma" :P
Har vart på konsum och hämtat ut Robins ena paket tills han fyller år på måndag :) är inte klar än med paket, kommer ett till samma dag som han fyller år om jag har tur :)

Igår så kollade vi på "Remember me" med Robert Pattinson, så grymt bra film! Rekommenderar den verkligen. Var ju kul att se han utan att vara vampyr med knallvitt ansikte och stram ;p hah.


Om ni inte sett den, så kolla på den!

Kollade även på "The back-up plan" häromdan, för sist jag träffa Rebecka så sa hon att den var bra. Var nog den roligaste filmen jag sett på länge :D hah.

Nu så sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar med maten, sen så kommer Tony och Monica hit och hälsar på. Var jättelengesen jag träffade dom, så de ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0