100405

Hallådär! :)
Insåg just precis att de var alldeles för länge sen jag uppdatera här.. Men har hänt lite saker som kommit i vägen och blogglusten försvann då.. men känner nu att jag tror jag ska ta och försöka blogga lite igen :) Skönt att skriva av sig ibland faktiskt. Funderar på att skaffa en lösenordskyddad blogg och skriva av mina tankar lite just nu, skulle vara skönt. Men får se, såklart så kommer jag att ha kvar den här med och dela av mig till er andra.
Men tänkte skaffa mig mer än privat blogg, som en dagbok för mig själv.. :)

Just nu sitter jag här och har nyss duschat och väntar på att titta på film och mysa snart med älskling.
Har inte hänt så mycket än på lovet iaf. Jag och Robin var med Vican och Emil i fredags och kikade film och så. Och i lördags var jag, Robin, mamma och Tommy hos mormor och morfar och åt påskmiddag, och sen igår så var vi med Vican och Emil en sväng igen och åkte bil bara :)
Imorrn fyller Robins mamma och farmor år, så då ska vi väl fira dom. Och på onsdag ska vi antagligen vara med Emil och Vican igen sa Robin för en stund sen :P

förövrigt så är de 53 dk tills Grekland! :) så härligt! Nästan så man börjar få resfeber nu ;p haha.
(såg att jag skrivit fel dagar kvar i dom andra inläggen mot slutet, skrev 170, fast de skulle vara 70 dk :P)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hejhej! Hur ska din kväll spenderas? :)

KRAM

2010-04-06 @ 21:29:16
URL: http://jacquie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0