måndag!

sitter här och är super glad! Mamma & Tommy kom nyss hem och sa att dom hade bokat resa till Grekland, Zakynthos den 28 maj - 4 juni! fyfan va härligt! :D och jag & plupp får egen lägenhet! kan inte bli bättre (Y) :)
så nu blir de fixa pass för mig, som aldrig vart utomlands eller åkt flygplan tidigare ;o haha. som tur är så blir de första gången för älskling med ;)

nu sitter jag och väntar på att åka till robin om ett tag.
ikväll blir de Riverside tittande, och sova hårt, för är hur trött som helst idag. klev upp 20 min innan vi skulle åka till skolan imorse, för somna inte föräns 2 inatt.

ne nu har jag inge mer speciellt att skriva.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0