löördag

Sitter just här nu här och har kikat på Robinson, men de var bara skit tycker jag.

Idag vart de inge öppet hus för mig, råka knäppa av alarmet istället för att snooza.. ;p haha. men de var behövligt att få sova ut iaf.

idag har de inte hänt så mycket, vart och handlat och bara vart hemma.
och nu snart funderar jag på om jag ska titta på "mammas pojkar" eftersom att jag glömde bort de i torsdags när jag höll på med bloggen.
Sen blir de nog film och mys med älskling :) och SUNES JUL såklart : D

Imorrn ska jag till mormor och morfar och äta en sväng som vanligt på söndagarna. Och sen tänker jag även plugga imorrn eftersom jag har prov på torsdag. Och jag har kommit på att jag har fått VG+ och MVG på alla prov hittills, och de tänker jag försöka fortsätta med. Eller har haft ett prov som jag fick G på, men de kunde man bara få ett G på med :)

nu ska jag kika på mammas pojkar.


PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0