Har nyss bakat...

Har nyss bakat pepparkakor med älskling, Sanna & svärfar, och jag gjorde även en pepparkakslussekatt :)
snart blir de en efterlängtad dusch & sen en efterlängtad film, bara Robin har städat klart. Får se om de blir nya Saw eller Lilla Jönssonligan och cornflakeskuppen ;p haha. Lutar mest åt Jönssonligan, för orkar inte se nån psykfilm ikväll faktiskt.

Snart är de julafton, jag lääängtar! men längtar inte tills natten innan jul, för då kommer inte jag och älskling sova tillsammans.. :( jag kommer inte kunna somna då.. dels för att de är skitsvårt att somna dagen innan jul och för att jag inte kommer ha min älsklingsplupp liggandes bredvid mig.. :( men jag får ju iaf fira jul med han på julaftonskvällen som tur är :)
jag längtar tills den dagen vi flyttar tillsammans i en egen lya och firar hela julen tillsammans från morgon till kväll, vem vill liksom inte vakna upp bredvid personen som man älskar mest av allt och som betyder mest av allt i livet en julaftonsmorgon och mysa och ge ett litet paket till varann och säga "God Jul älskling"? :) ihi.
men de är nog inte länge tills de händer, hoppas jag iaf! :)

nu tänker jag hjälpa min älskling så de går lite fortare med städningen så vi kan gå och duscha någon gång!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0