091227

Vaknade vid halv tre idag.. hah. men vaf'n de är ju söndag, så spela roll.. ;p
Är hemma hos mig nu iaf för ska sova här idag med älskling! Kommer väl sitta här hela dagen igen som vanligt eftersom att de inte finns så mycket att göra idag.. Men imorgon tänker jag iaf tvinga ner Robin en liten sväng på stan, för läre försöka hitta en vit baströja och nå vanliga örhängen :)

Är iaf väldigt glad, har nämligen slagit besöksrekord här på bloggen! :) Tack alla ni som tar er tid att läsa och kommentera, de värmer! :) ihi!

153 dk!


Eftersom att 2009 börjar lida mot sitt slut så kommer en liten sammanfattning om de här året!

bara för att jag har tråkigt..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag nog!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga nyårslöften de här året!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrer i år?
Nepps

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, och tur är väl de!

5.Vilka länder besökte du?
Finland och Sverige då.. hah

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
ja en varm riktig sommar som inte ska sovas bort bara, och de här året som kommer ska jag bannemig på Festival!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
jadu, vet faktiskt inte, inge spec tror jag.

8. Vad var din största framgång 2009?
säg de..

9. Största misstaget?
usch idiotiskt!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, förkyld och så. men ingen skada!

11. Bästa köpet?
jadu, vet faktiskt inte :b men just nu: min nya parfym! ;p

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, telefonpengar och typ godis och skit.. haha

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa de är klart! :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
jadu, alla som man lyssnat på de här året :P men "higher" mest! :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
typ lika skulle jag tro. Kanske lite gladare de här året, men de finns stunder jag inte vart glad med, låånga stunder..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara på sommaren och ja, allt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
SOVIT! ><

18. Hur tillbringar/tillbringade du julen?
Var hemma hos mormor och morfar på dagen först och sen åkte jag till älskling :)

19. Blev du kär i år?
ja de kan man väl säga.

20. Favoritprogram på TV?
Andra avenyn, Riverside och 2½ men.

21. Bästa boken du läste i år?
Marilyn Mansons bok

22. Största musikaliska upptäckten?
Erik Grönwall, sjukt grym människa!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

önska mig bara pengar och sådant

25. Något du önskade dig men inte fick?
inte vad jag vet

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var hemma och fira den med familjen

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja de finns de säkert

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
inte vet jag eh.

29. Vad fick dig att må bra?
Robin Håberg!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingenaning faktiskt.

31. Vem saknade du?
de är många de, alla man typ tappat kontakten med..

32. De bästa nya människorna du träffade?
oj jadu.. i min nya klass finns de väl faktiskt några trevliga prickar! :b hah.

 

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in och rösta på vilken blogg som du tycker ska vara veckans blogg... http://hannibunni.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-final3.html#comment

tack!

2009-12-27 @ 19:28:19
Postat av: Emmelist

vad gör du ikväll då?

2009-12-27 @ 19:33:26
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)

2009-12-27 @ 20:58:20
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! har du några tips på underklädesbutiker? =)

2009-12-27 @ 22:02:07
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig där om den musikaliska upptäckten ! helt klart erik !

2009-12-27 @ 22:03:35
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E - foto ♥

Hur är det med dig? :)

2009-12-27 @ 22:31:50
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja jag instämmer helt ! allt bra ikväll =

2009-12-27 @ 22:45:52
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0