091217

Gav upp med att försöka somna om för en stund sen.. är verkligen omöjligt att somna om på morgnarna efter att Robin har åkt. Och sen så är de lite onödigt att somna om, när jag ändå ska upp om en timme igen, är bara ännu tröttare då plus att om jag somnar om, så har jag en tendens till att inte vakna igen, även fast alarmet står och tokringer.. jag är nämligen helt död tidigt på morgnarna och reagerar inte de minsta på alarmet längre.. Somnade vid halv fyra inatt, så de vart inte många timmars sömn inatt för mig.. menmen, inte lipar jag för de heller, är ju ändå sista dagen i skolan idag! ;) så sköönt!

163 dk!

slänger upp en liten önskelista på lite kläder jag önskat mig i julkapp och som ska beställas efter alla julpengar man får, eftersom att jag enbart har önskat mig pengar i år av mamma och mormor och morfar för att jag vill kunna beställa en massa kläder själv.

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0