091215

Vaknade för typ 1½ timme sen, har grymt j'vla ont i huvudet, de dunkar hela tiden.. :( så jag kommer tillbringa min dag i sängen hela dan, och om huvudvärken vill tänkas gå över så ska jag läsa engelska boken en gång till, för läre göra bokrecension på den imorrn, så de är gjort innan lovet och allt.

Jag vill åka pulka, och de tänker jag göra i helgen och på lovet om snön fortfarande håller sig kvar vill säga, och de ska den göra ända fram till jul och efter enligt vädret. De är såå härligt med snö, faktiskt :) jag har aldrig gillat snön, men om man faktiskt tänker efter så är de ganska skönt att den kommer i mitten på December, för då slipper man tröttna och så på den så fort :) ge mig en resa till fjällen nu och åka skoter, slalom och basta och bo i en mysig stuga ;p skulle inte va helt fel!

ne nu känner jag att mitt huvud inte orkar med nå mer datorsittande just nu..

165 dk till Grekland nu.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0