091211

Sitter och väntar på att Idol ska börja! Och ska jag vara ärlig, egentligen så har de ingen betydelse alls om vem som vinner, för båda kommer nog gå lika långt iaf och båda är lika bra, fast på olika sätt. Om de inte blir som de jämt blivit att alla som vunnit har man inte hört någonting ifrån alls sen, men jag hoppas verkligen att dom kommer fatta de hela om att vinnarna blir som "död" efter finalen och ta tag i de och säga upp sig från Idol skivbolaget och försöka få skivkontrakt av någon annan och bättre man hör mer av (vilket inte kan vara så svårt för Erik iaf)..
För alla vet ju redan att ERIK vinner & kommer gå långt ;) haha.

och till Idol blir de VANILJ COLA! muuuuummms!

vart ingen skola för mig idag, för typ nästan försov mig imorse, och orkade verkligen inte stressa eller till skolan ända från Robin med datorväskan och vanliga väskan och hela köret när de var iskallt och kolsvart ute.. (hm, undra om lärarn förstår mig om jag säger de på måndag).. ._. eller justja, jag börjar 13.45 på måndag och har bara en lektion ;) ihih.

PUSS ♥



+



+



= KAN INTE BLI BÄTTRE! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0