091210 ♥

Sitter i skolan, börjar inte förän 10.05 för hade ingen svenska och ingen matte, och jag som skynda mig som tusan imorse för att hinna hit till kvart i åtta ._. snart blir de administrations prov på 3 kapitel, inte kul.. sen har jag hål till 13.55, och då går jag hem till min plupp som ligger hemma och är sjuk.

Idag har jag och min älsklings Robin varit tillsammans i 2 år och 11 månader :) och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går. Han är världens bästa pojke! :)

idag är de 170 dk till Grekland, om dagarna fortsätter att gå så här fort så sitter vi nog ganska snart på flyget på väg dit ;p wiihoo

ne nu ska jag fortsätta plugga lite innan provet..

PUSS ♥



Tack för att du finns och lyser upp mina dagar, du är de bästa som någonsin hänt mig och jag skulle aldrig klara mig utan dig i mitt liv.
Jag älskar dig mest av allt på hela jorden Robin Håberg!
Föralltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0