091201

nu snart om en stund tänker Caroline ta och lägga sig och sova, och robin med för den delen. Jag är hur trött som helst och älskling har lovat mig massage :)

ååh fy satan vad jag längtar tills utomlandsresan, tänker kolla upp imorrn hur många dagar de är kvar och sen ska jag ha nedräkning varje dag ;) kommer bli så härligt! en alldeles egen lägenhet med älskling och 30 grader i luften och 25 i vattnet, kan inte bli bättre!

och ne jag vill färga tillbaka till svart hår igen eller åtminstonde mörkare röd.. ser helt dumt ut just nu. och ni som tror att jag tycker de är snyggt så som jag har nu, ni har bara felfelfel! jag hatar den här färgen, men om jag färgar nu så kommer då mitt hår gå av tror jag nog, så måste vänta lite med de.. fast jag vill ha rött på samma gång, men de är ju så ovant.. ._.

ne nu tänker jag blåsa håret och borsta tänderna och sen lägga mig och tjata på älskling att han ska sluta spela och massera mig nån gång istället! :)

PUSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0